Viral rakaman CCTV suspek kebakaran Tahfiz Darul Ittifaqiyah



Dikatakan terdapat seorang lelaki memanjat pagar serta seorang lagi berlegar-legar diluar kawasan tahfiz tersebut

credit: PPIM

Anguish by Kevin MacLeod is licensed under a Creative Commons Attribution license (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/)
Source: http://incompetech.com/music/royalty-free/index.html?isrc=USUAN1400047
Artist: http://incompetech.com/

source

12 thoughts on “Viral rakaman CCTV suspek kebakaran Tahfiz Darul Ittifaqiyah

  1. miss loca loca! September 25, 2017 at 1:28 am

    kecik2 dh jd setan..bila besauu jd dajal gamakye..

  2. DarKWolF September 25, 2017 at 1:28 am

    Mahluk ape berdiri tu?

  3. DahMuakDgnBN September 25, 2017 at 1:28 am

    suspek sebenar dah kna tgkap pun

  4. EXO APINK fans September 25, 2017 at 1:28 am

    ugh sakitnya hati aku ni klw betul dia yang buat semoga Allah masuk kan dia ke neraka jahanam.

  5. darling Nabella September 25, 2017 at 1:28 am

    budak tahfiz jgk ke atau luar to ? kalo bdk tahfiz mne tau dye g lepak ke, main game kt cc ke. tahla. wallahualam.. semoga diberi petunjuk aamin..

  6. Mirza Sidiqi September 25, 2017 at 1:28 am

    Aku rasa nanti ade pulak tanah kosongšŸ‘»

  7. Tengok Movie September 25, 2017 at 1:28 am

    nak lari mana? polis malaysia kalau dh jadi kematian orang lubang cacing dia cri, kalau bab curi takpe lagi terlepas polis tak ambil kisah mana.. kalau dapat dapat ni dah menyebab kematian orang tkcukup tanah kau lari..

  8. Bangtan Army September 25, 2017 at 1:28 am

    Ade orang buat statement kata ada dua orang dlm kejadian ni . Taktahu la sama ada sorang tu nk mencuri ke apa ke lgi sorang tu budak tahfiz yg menyelinap kluar dri tahfiz tu . taktau dia buat apa la Wallahualam kalau ada salah silap . just nk share

  9. Muhammad Dzulkhairie September 25, 2017 at 1:28 am

    Ni video bila? Sahkn dlu tarikh betul baru boleh kata suspek yg punca kebakaran. Jgn main tduh2 dea yg bakar.

  10. bionik nik September 25, 2017 at 1:28 am

    SubhanAllah….

  11. Kalmit Kaur September 25, 2017 at 1:28 am

    Sian nyerr

  12. Ayam Masala September 25, 2017 at 1:28 am

    ish…apa nak jd la

Leave a Reply