Viral sayu melihat kucing setia di kubur tuannya yang tersayang



Assalamualaikum..
Tok Wan saya (Ismail Bin Mat) telah selamat di kebumikn ditanah Pekuburan Masjid Kelibang..Ada Kejadian berlaku semasa membaca talqin, sekor kucing Putih mai mengelingi kubur arwah..Sunguh besar kekuasaan mu ya Allah..Semasa arwah tokwan saya di dunia..dia seorang yg cinta kepada kucing..Harap Tokwan di tempatkn dgn org yg beriman.. Kasih sayang seorg tokwan kepada kami cucu 38org dripada 12 anaknya tiada ganti…terlalu bnyk kenangan manis yg kami xkan lupa sampai bila2…kami sayang sgt2 kat tokwan…moga tenang disana…Al Fatihah

Kredit: Soffuan CZ

source

28 thoughts on “Viral sayu melihat kucing setia di kubur tuannya yang tersayang

  1. Seremban 8787 September 27, 2017 at 3:34 pm

    AL FATIHAH

  2. adra adnur September 27, 2017 at 3:34 pm

    Sian die.

  3. yuliha Papasuper September 27, 2017 at 3:34 pm

    makcik tak tau ke cara angkat kucing yg betul.. ?

  4. My Name Is Jeff September 27, 2017 at 3:34 pm

    Nk angkat, angkat betul2

  5. adi awwabin September 27, 2017 at 3:34 pm

    kucin…

  6. AbaNG iDoLA September 27, 2017 at 3:34 pm

    semua pakat dok wat video nk upload kat youtube

  7. Muhd ZaimTM September 27, 2017 at 3:34 pm

    Terik kucing napok lebih kurang

  8. Meooow Ifzani September 27, 2017 at 3:34 pm

    Biarlah kucing tu tak yah lah kacau hissh.

  9. zeeq zein September 27, 2017 at 3:34 pm

    Bodo punya mak cik gi cubit kucing tuuu bodo lvl999999

  10. Danny Sylvester September 27, 2017 at 3:34 pm

    Kenapa angkat kucing mcm tu?? Tangan sebelah tu cacat sngat nak angkat pakai dua dua?.

  11. Wak Lan September 27, 2017 at 3:34 pm

    Power cat…

  12. dina sofia September 27, 2017 at 3:34 pm

    kenapa perempuan tu gatal sgt tangan dia..kau igt bila kau tarik2 dia camtu ..dia tk sakit? kucing pn ada perasaan 😒😂

  13. jesse james September 27, 2017 at 3:34 pm

    Ninja mane lak potong bawang memalam ni..

  14. Adam Tanjong92 September 27, 2017 at 3:34 pm

    Sayangilah kucing anda kerana mereka juga bisa memahami hati kita..

  15. Emma Riley September 27, 2017 at 3:34 pm

    Sedih ;(

  16. NE_0 September 27, 2017 at 3:34 pm

    :'(

  17. Mirul Njhmi September 27, 2017 at 3:34 pm

    Salah faham yer….Ni bukan kucing tuannya kucing ni datang dari entah keman

  18. ja Dah September 27, 2017 at 3:34 pm

    Sungguh terharu melihat kucing tu, Gws Cat

  19. Ajaque Dahlan September 27, 2017 at 3:34 pm

    Hazwan..un…sof1 takziah…cepatnya dah masuk dlm utube

  20. Ajaque Dahlan September 27, 2017 at 3:34 pm

    Bukan tuannya kann…?

  21. wawa kechik September 27, 2017 at 3:34 pm

    kesian kucing tuhh>>>>i like kucing…n i ade simpati kat kucingg

  22. Qhuzzairi Aqil September 27, 2017 at 3:34 pm

    Allahuakbar

  23. Syahmi Aiman September 27, 2017 at 3:34 pm

    Sakit la dia pegang mcm tu

  24. daniel harris September 27, 2017 at 3:34 pm

    😱😢😢

  25. GS Army September 27, 2017 at 3:34 pm

    adei…pmpuan tu pun…sian dia …ade gi tarik tgn kucing tu cm tu…try tangan mak cik yg kena trik mcm tu

  26. Amirul Ashraf September 27, 2017 at 3:34 pm

    Hmm

  27. Mulut Puaka September 27, 2017 at 3:34 pm

    Ada bangsat gi cubit dia

  28. Bird September 27, 2017 at 3:34 pm

    kesian tgk kucing tu

Leave a Reply