Viral seram setiap kali nak tidur muncul makhluk tak diundang



Asal kul 130pgi masti ada depan rumah…dah lama aku perati je makhluk ni….kli ni dpt rakam..dah lama benda ni dtg..saje buat senyap je..tempat dia lalu ke…

Sumber Ahmad Zaki

source

26 thoughts on “Viral seram setiap kali nak tidur muncul makhluk tak diundang

  1. Afiq Afiq August 31, 2017 at 2:53 am

    Dye nk tumpang aircond

  2. Ayzat Kamikaze August 31, 2017 at 2:53 am

    ko tunjuk kote ko confirm dia blah punya

  3. Malaysian YouTuber&SUBCRIBER August 31, 2017 at 2:53 am

    Die nak main mobile legend kot.. Alaa biasalah pakai internet rumah orang bila line slow..duduk nyadar dekat rumah orang"

  4. Unholy Demon August 31, 2017 at 2:53 am

    Butoh pocong­čśé

  5. F A H M I August 31, 2017 at 2:53 am

    Ingat!!! Jangan main main dengan dia.. Sebab dia taknak main..

  6. The Outsiders August 31, 2017 at 2:53 am

    Teruskan melancap..buat xtau je..silap-ii dy nk tlong lancapkan skali

  7. badrul fahmi August 31, 2017 at 2:53 am

    Haha diaa ngah intai tu kau ketuk jee tingkap bayangkan diaa cam cicak HAHAHA

  8. jentera _ berasap August 31, 2017 at 2:53 am

    Pendapat saya la kan.. ini hanya sekadar pendapat je,, pendapat yang saya bagi ni bknlah pendapat yg terbaik,, just saya hanya berpendapat nk bagi pendapat je,, mcm ni lah pendapat saya ni mungkin korang ade yg tak sependapat dgn saya,, saya harap korang terima la pendapat saya, ,yg lain2 tu anggap je saya tak pernah bg pendapat… maaf lah kalau saya salah bagi pendapat.. sekian terima kasih..

  9. ekhsan jalil August 31, 2017 at 2:53 am

    Hantu jer pon..bkn apa pon…

  10. faiz boyzs August 31, 2017 at 2:53 am

    biasala ni,budak2 main

  11. Affandy1992 Yahaya August 31, 2017 at 2:53 am

    panggil brader paranormal..haha

  12. mat genin August 31, 2017 at 2:53 am

    Barang kalinye die nk jumpe member die x

  13. KyZz_ GamIng August 31, 2017 at 2:53 am

    Mungin jelmaan DSV…

  14. Mohamad Salleh August 31, 2017 at 2:53 am

    CIK PON kaki skodeng !!

  15. Mohd Hairolnizam August 31, 2017 at 2:53 am

    Kau melancap jer depan hantu tuu..pasti hantu ajak main

  16. wak doyik August 31, 2017 at 2:53 am

    kau tido bogel..dia skodeng la!!

  17. EJAM SYKES August 31, 2017 at 2:53 am

    buad bodo je smbil main mobile legend. jangn pakai alpha. noob hm

  18. Master Jedi August 31, 2017 at 2:53 am

    Mula┬▓ aku bca komen kt bawah ni dulu..hihi

  19. Zaza Za August 31, 2017 at 2:53 am

    Ak rse pocong

  20. Mohd Aiman August 31, 2017 at 2:53 am

    relaxs brother….ini sume dunia

  21. FUTURIST 009 August 31, 2017 at 2:53 am

    Entah2 baju sekolah adik dia x berangkat lagi tu

  22. Sh4Rkxz 501 August 31, 2017 at 2:53 am

    ohh dia ni..kawan juga ni dulu main guli..

  23. saya hensem August 31, 2017 at 2:53 am

    tu kucing la

  24. Muhammad Amran August 31, 2017 at 2:53 am

    aku rasa dia nak ajak sukat pedang sapa panjang

  25. Muhammad Amran August 31, 2017 at 2:53 am

    hg ni penakut ropanya telor xdak kot ha ha ha

  26. Saya La Nie August 31, 2017 at 2:53 am

    X cuak plak die kan, tu lembaga btl2 xpun telekung akak die sangkut kt luar pastu upload kt fb konon antu­čśĽ

Leave a Reply