25 thoughts on “Viral terakam kebaikan polis ketika roadblock dilakukan

  1. Ammirul Mirul August 29, 2017 at 1:14 pm

    polis tempat kami tk ada ajaran….! duit org pun dorang kebas..!

  2. Zainuddin Bin Ismail August 29, 2017 at 1:14 pm

    ngan polis ok lah lagi.. Kalau ngan jpj tak larat nak merayu kau.

  3. sky fly August 29, 2017 at 1:14 pm

    πŸ‘πŸ‘ŒπŸ‘πŸ‘ŒπŸ‘πŸ‘ŒπŸ‘πŸ‘ŒπŸ‘πŸ‘ŒπŸ‘πŸ‘ŒπŸ‘πŸ‘ŒπŸ‘πŸ‘ŒπŸ‘

  4. Lee Kahhoe August 29, 2017 at 1:14 pm

    Sendiri pun mahu faham sikit system jangan malas pakai topi nanti ada Hal Baru cakap itu lah inilah sudah lambat

  5. Potcot Comot August 29, 2017 at 1:14 pm

    Saya lgi pcya atm bbnding pdrm

  6. Sulaiman Man August 29, 2017 at 1:14 pm

    ni operasi nk cari penjenayah..
    bodo..
    bukan nk cari orng x pakai helmet..

  7. Onell Benedict August 29, 2017 at 1:14 pm

    bnyak bising ehh pengulas utk video ni πŸ˜‚πŸ˜‚

  8. Nan Toyeh August 29, 2017 at 1:14 pm

    Alangkah baiknya kalau semua polis macamni

  9. Umir Pah August 29, 2017 at 1:14 pm

    bodo yg org ckp ni pun org buat baik marah org buat jahat marah lepastu nk buat apa..mati laaa kot rasanya lagi bagus

  10. Azfar Azri August 29, 2017 at 1:14 pm

    Aku Dak Kulai . Bolelhh Pas Nie Rempit Xpakai Topi😁

  11. Taqiy Abdullah August 29, 2017 at 1:14 pm

    Aku ingat apa lah dia cakap 'layak' punya polis.. rupanya.. 'rakyat' punya polis..

  12. Ho Ho August 29, 2017 at 1:14 pm

    how hen how Zhang sen guli πŸ‘πŸ‘

  13. Tiff Mokhtar August 29, 2017 at 1:14 pm

    terbaik boss ini video!

  14. WAN PEIRANG August 29, 2017 at 1:14 pm

    Kalau semua polis macam ni kan bagos …..

  15. WAN PEIRANG August 29, 2017 at 1:14 pm

    Terbaik la polis macam ni

  16. Arih Ayeh August 29, 2017 at 1:14 pm

    tau.tu auta je tpi kt terengganu ni mmg nmpak polis mmg lari.diorng de kes lah tu mmg xkcaulah org xpkai helmet aduiii

  17. Memeng 1997 August 29, 2017 at 1:14 pm

    ini baru dia.. malaysia salut.. terbaik polis malaysia.. klau mcm n.. aman malaysia..

  18. PetToon2013 August 29, 2017 at 1:14 pm

    0

  19. Aneuk Rantoe August 29, 2017 at 1:14 pm

    Ni time moot senang maa cuba time angin tara baik mesti kacau maa

  20. loh loh wem August 29, 2017 at 1:14 pm

    εͺζœ‰δ½ θ―΄θ­¦ε―Ÿε₯½ ε…¨ιƒ¨ιƒ½ζ˜―εƒι’±ηš„

  21. Andie Anders August 29, 2017 at 1:14 pm

    Bagus memang bagus sebab itu rakyat jadi mcm ni sekarang. Tak reti jaga keselamatan diri sendiri..naik moto tak pakai helmet..bila eksiden kepala hancur sampai mak bapak pun tak boleh nak cam/tatap wajah untuk kali terakhir. Kesian mentality bawah sampah. Gerun takut kena saman konon dgn Tuhan tak takut pun.

  22. rieno rieen August 29, 2017 at 1:14 pm

    bagus2 hidup polis… jangn plak lepas puji jadi lain plak hahahah

  23. hanafi jr August 29, 2017 at 1:14 pm

    bagos terbaik

  24. ilhamclassical Buddhi August 29, 2017 at 1:14 pm

    ya ya.. tp penyampai suara tu spontan.. haha..

  25. jiwa metafisika August 29, 2017 at 1:14 pm

    OK

Leave a Reply