46 thoughts on “Viral Video Hazama Menyamar Jadi Homeless – Sambutlah Kasih

  1. D&D September 24, 2017 at 11:12 am

    Full video Hazama Menyamar jadi Homeless >> https://youtu.be/BLlz0hVG2Po

  2. winer ner September 24, 2017 at 11:12 am

    dia mnyamar ad sebab la 2,kalau xder sebab dia tak buat mcm 2 kot..nk test acah2 jew.. nk tngk msyrkat ramai prihatin atau x,trhadap org2 glndgan

  3. wan mahadi September 24, 2017 at 11:12 am

    minat sungguh kat suara budak perempuan…entah menusuk hati..siapa nama dia

  4. tarmizi mizi September 24, 2017 at 11:12 am

    Bukit Aman Malaysia

  5. The Rowk September 24, 2017 at 11:12 am

    Hak puii!!

  6. firdaus hassan September 24, 2017 at 11:12 am

    Yg betina binti bohsia nie npew gedik sgt…ko pkai hp apew nie bodo..bunyi pn sumbang..kamera cm kimak..adoiyaii….bodoh

  7. Zainal Zainal September 24, 2017 at 11:12 am

    Kerudung biru elok suaranya

  8. Nabilahkhan Nabilahkhan September 24, 2017 at 11:12 am

    korang bole tak bgiii nama tajuk2 laguu yg hazama nyanyii,semua tajuk laguuu..🙏

  9. Z Nine September 24, 2017 at 11:12 am

    aku x kesah korang nk kata ape.. yg penting aku bangga sbb mrk org Malaysia.. show to the world that Malaysian people have a beautiful voice.. bkn kutuk bangsa sndiri.. bodo btol yg komen mcm sial dlm nie.. nk kata kt org tp x tgk diri sndiri.. sedar diri tu cket.. ko tu keyboard lamer je.. jenis memalukan bangsa sndiri.. otak kelas bawahan btol..

  10. zurfika shash September 24, 2017 at 11:12 am

    Dia yg rakam.. Dia punya pasal la nk nyanyi ka apa..

  11. Arieyz Acu September 24, 2017 at 11:12 am

    kau penyanyi bole la watccmni hazama.cbe tarik aq nie..ap prsaan org bkit bintang tu bila tau org felda mcm aq nie bleh sumbang sore mcm ko

  12. Jimme Lim September 24, 2017 at 11:12 am

    memang lah perempuan tu nyanyi . sebab hazama ajak nyanyi sama2 kan

  13. PATRICK WAU September 24, 2017 at 11:12 am

    Hazama terbaik..

  14. Prince Kyo September 24, 2017 at 11:12 am

    Mesti record guna lenovo

  15. Aku Ahmoy September 24, 2017 at 11:12 am

    knal sngat suara die..

  16. Aku Ahmoy September 24, 2017 at 11:12 am

    hahaha hazama

  17. Sukri Sukri September 24, 2017 at 11:12 am

    Rakam pkai nokia sabun kew…

  18. rohaindy rijob September 24, 2017 at 11:12 am

    Makcik mana nyanyi tgh lagu ni?serammmm

  19. Mohd Amir September 24, 2017 at 11:12 am

    Rindu diha bila dgr lagu ni..

  20. Hanis Syazana September 24, 2017 at 11:12 am

    Sedapnya suara😍😍😍

  21. Khairul Azlan Abdullah September 24, 2017 at 11:12 am

    macam lagi sedap je suara dia dr hazama

  22. Khairul Azlan Abdullah September 24, 2017 at 11:12 am

    bila dia nyanyi lagu ni baru aku suka lagu ni…lagi sedap dr penyanyi asal…ada plak suara ppuan tgh2 lagu…(suara ppuan tu yg buat lagi sedap lagu ni)

  23. Fey Kidal September 24, 2017 at 11:12 am

    Suara pempuan yg rakam pun hebat.. 👍🏻

  24. Hasanal Basri September 24, 2017 at 11:12 am

    Org Timor Leste ni

  25. Aikal Amir lunda September 24, 2017 at 11:12 am

    Perghhh…

  26. mohd ridwan September 24, 2017 at 11:12 am

    Semua org yg tgk ni tau la hazama kan

  27. Iqmal Danial September 24, 2017 at 11:12 am

    Terbaikk..suara awek tu pun comel.

  28. Niezam1729 Niezam1729 September 24, 2017 at 11:12 am

    Hihii

  29. Hafiz Koi September 24, 2017 at 11:12 am

    Ape telah berlaku ni hazama

  30. All Asia TV September 24, 2017 at 11:12 am

    cool Hazama!!!

  31. Rasyazwan Rosli September 24, 2017 at 11:12 am

    Kamera handset daun ke sabun? Cuba teka

  32. taufik fansuri September 24, 2017 at 11:12 am

    tiru tiruan artis2 barat..

  33. D&D September 24, 2017 at 11:12 am

    Hazama Menyamar jadi Homeless >> https://youtu.be/RHG3ZyU6V24

  34. Anne Ary31 September 24, 2017 at 11:12 am

    Aq nk tngok hazama,bkn nk tngok betina gedik,biji duk bergetar bt cntek plk dhh

  35. Mohd Aswan September 24, 2017 at 11:12 am

    Suara bdk yg record ni sodap……terbaikk

  36. nur diyana September 24, 2017 at 11:12 am

    best jgk bdak ni nyanyi..jgn nk kecam dia..korg dengki kan…kipidap dik..

  37. Asyraf Hazelee September 24, 2017 at 11:12 am

    zaman mengecam sekarang ni , tah pape tah , si perempuan ni lah pulak yang kena , orang nak nyanyi biarkan dia ikhlas , siap rakam lagi cuba kalau korang mungkin rakam pun taknak dengar pun taknak kot

  38. Awie Begoo September 24, 2017 at 11:12 am

    yangg merecord nhe pun okayy juga suara dea , bukan sebab dea perempuan akuu puji , Tapi ikhlas sedap juga , apaa2 pun best laa 😂

  39. fadhli.fudzil fudzil September 24, 2017 at 11:12 am

    Yg ramai kutuk prmpuan tu dh knpe.. video ni dari fon die rakam masok fb.. bkn production pon.. haha

  40. Kkd Shsjw September 24, 2017 at 11:12 am

    Hazama ni kalau nyanyi penuh dgn jiwa… aku mg suke dia dr dlu… zaman af..

  41. Nor Aqilah September 24, 2017 at 11:12 am

    Aku x rasa ni bkn hazama.

  42. Saufi Hasan September 24, 2017 at 11:12 am

    xpo asal minat jew

  43. Awy Beatbox September 24, 2017 at 11:12 am

    Msi wujud rupanya kualiti video mcm ni kat 2017

  44. Anak Melaka September 24, 2017 at 11:12 am

    Potong la suare awknye😂

  45. Aeyzarq Muhammad Hadzreel September 24, 2017 at 11:12 am

    sumpah sedap support vocal tu.. kalah hazama

  46. zamri ggs 31 September 24, 2017 at 11:12 am

    suara pompuan tu semaklah…. bgus lagi suara yg xda gigi tu….. hahhhahah

Leave a Reply