26 thoughts on “Viral Yusuf Azmi Bertumbuk Dengan Umar DBI Properties

  1. Mohd Padel September 30, 2017 at 1:46 pm

    Dato.boy gay imam…ur next fuckerr…

  2. Anti Macai September 30, 2017 at 1:46 pm

    Ramai melayu jadi mangsa dgn samseng2 mamak! lagi hina bila org melayu bersekongkol dgn samseng mamak

  3. Sharifuddin Sharif September 30, 2017 at 1:46 pm

    Memang patut kite belasah .. senang² je boleh tipu orangg

  4. takluk jagat takluk jagat September 30, 2017 at 1:46 pm

    semoga ALLAH S.W.T terus berikn keberanian,keyakinan dn prtolongn kpd abg long yusof azmi dn jge semua shbt2 sperjuangnnya dlm mnegakkn kbenaran…(amal makruf nahi mungkar)…sy dr pantai timur sntsa berada dipihak kalian.jika ada ssuatu tdk diingini brlaku pd kalian.insyllh akn dtg bntuan dr pihak kami…maaf andai trsilap kata…

  5. zaidah yusof September 30, 2017 at 1:46 pm

    dapat pun jumpa omar ni..lepas jumpa anggun ngan boy iman. mmg tak boleh bg kerjasama harus ditumbuk disepak. tipu org berjuta2 buat main game. piiiiirahhhh.. rakyat marhain jugak yg kena tipu

  6. zaidah yusof September 30, 2017 at 1:46 pm

    dapat pun jumpa omar ni..lepas jumpa anggun ngan boy iman. mmg tak boleh bg kerjasama harus ditumbuk disepak. tipu org berjuta2 buat main game. piiiiirahhhh.. rakyat marhain jugak yg kena tipu

  7. zaidah yusof September 30, 2017 at 1:46 pm

    dapat pun jumpa omar ni..lepas jumpa anggun ngan boy iman. mmg tak boleh bg kerjasama harus ditumbuk disepak. tipu org berjuta2 buat main game. piiiiirahhhh.. rakyat marhain jugak yg kena tipu

  8. zaidah yusof September 30, 2017 at 1:46 pm

    dapat pun jumpa omar ni..lepas jumpa anggun ngan boy iman. mmg tak boleh bg kerjasama harus ditumbuk disepak. tipu org berjuta2 buat main game. piiiiirahhhh.. rakyat marhain jugak yg kena tipu

  9. assobirin suhaimi September 30, 2017 at 1:46 pm

    Ramai komen kata Yusuf Azmi ni jenis tak sabar. Kena follow video dia dari awal lah, baru tau sabar tak sabar. Kalau kena kt family korang, baru tau perasaan dia.

  10. hamdani dani September 30, 2017 at 1:46 pm

    Hentam sama dia
    suma cekik duit org trbaik yusuf azmi
    Polis.. mne… polis

  11. Kamil Santona September 30, 2017 at 1:46 pm

    bodoh punya ppim .. woi pukimak . kalau berani dtg sabah lah .. kunuk bha kau ini ..

  12. Syafiq Mustache September 30, 2017 at 1:46 pm

    Bagus , Siapa lagi nak bangkitkan hak pengguna RAKYAT….

  13. carlos vega September 30, 2017 at 1:46 pm

    omar si bodo! cara selesai kan masalah bayar balik pade mangsa , tu je !!! bincang2 kepala hotak kau

  14. Don el Hafiz September 30, 2017 at 1:46 pm

    ppim ni smua jemaah cik ton… mana ada goyang…rata2 yg semua sorang laggar kenal siapa mereka ni….. tpi baguslah… massive respect sbb ada persatuan hebat mcm ni… 🙂

  15. Wali Besar September 30, 2017 at 1:46 pm

    Hello bro
    Di jari ada tasbih
    Tak perlu bergaduh pukul begini
    Tak pasal2 kena kes polis nanti

  16. azuar fahme September 30, 2017 at 1:46 pm

    Manusia bukan Malaikat..Kalau da kencing baru nak bincang buat apa? manusia pun ada tahap kesabaran.

  17. Alif Najmi September 30, 2017 at 1:46 pm

    Baik tak payah rakam kalau nak tutup kamera

  18. Alif Najmi September 30, 2017 at 1:46 pm

    Pukimak hng

  19. first KIL September 30, 2017 at 1:46 pm

    elok sgt kena penumbuk celaka ni

  20. aman man September 30, 2017 at 1:46 pm

    Dah lah penipu lepas tu mau langsi lagi…memang patut ajar keras je muka umar tu.kalau kat arab si penipu ni dah lama kudung tangan.

  21. badrul shah September 30, 2017 at 1:46 pm

    Bg aku kes Ni xda keadilan untuk Omar, anggun Dan lelaki yg duk tengah2 tu. .. ppim mcm nak settlekan mslh Ni dgn cpt. . . Sepatutnya dia mengumpulkan semua yg terlibat. .. skrg Ni knp hanya Ada 3 org je? Pastu suruh 3 org Ni byar. . . .? Boy mn??? Xkn nak suruh 3 org Ni byr sedangkan PPIM yg hebat boleh siasat perjalanan duit syarikat ke Mana. . . .yg Ada dlm video Ni semuanya kambing hitam . . . They do the job . . . Mana istilah ' semboyan Satu malaysia'? Serulah semboyan tgkp semua yg terlibat. . . . Kan ada gmbr semua pemangsa. . . . Ke just berani sebut semboyan utk org gentar ? Mana semboyan. . . Serulah tgkp semua g terlibat. . . .settle. . . Ni yg di suruh byr , kambing hitam. . . Duit pun xda pada dorg. ..klu Ada pd dorg mesti dorg bayar kan. . . Ye. . Aku pun panas ht dgn penipu2 Ni. . .kesian ngn mangsa lain. . . Tp PPIM nak cr keadilan tetapi dengan menyuruh hanya mereka bertiga utk membayar. . . Rasanya keadilan tu Ada ke? Knp nak marah Omar Bila memandang dia? Dia berckp, mestilah org tgk dia. . . .knp mesti melenting? Omar tenang je kot. . . Mn Ada perbelitan yg dia ckp. . . PPIM xnk faham perjalanan Kerja dorg dlm syarikat tu.. . Hmmmmmm. . . Perjalanan kes klu tgk mmglah salah dorg Ni tp x Adil hnya dorg je yg kena. . . Huhuhubu. . . Semoga semuanya selesai dgn car terbaik bkn dgn cara ' saya manusia juga, Akan buat Silap' . . . Mcm mn klu anggun , Omar n yg lain jwb mcm tu. . . . PPIM terima ke? Hahahaha hahahaha. . .lantaklah. . .semoga semuanya selesai . Arios. . .

  22. Mr Reez September 30, 2017 at 1:46 pm

    yg p tutup vdeo tu npe plak…..

  23. Amir Asyraf Roslin September 30, 2017 at 1:46 pm

    aduh..knape jd cmni? dah jd kes lain..npk sgt yusof ni touch dlu..sama2 gengster je sudahnye..

  24. Alwati Azri September 30, 2017 at 1:46 pm

    Semua sembang mcm sampah…korng xtngk full ke bahlol…iman lemah la…xmencermin kan islam la…pale bana la..klau kne kt fmly sndri baru ade akai…lol

  25. Kenyadik Juak September 30, 2017 at 1:46 pm

    Memang patut pun Yusuf Azmi buat macam tu….manusia kan…mcm umar tu tak ada perasaan perikemanusiaan…kaki belit kaki tipu.

  26. khud rock September 30, 2017 at 1:46 pm

    aku perhati je org yg komen mcm baik sangt ckp x tahan sabar bgai.. tpi sebaik alhamdulilah aku difahamkn ujian adelah care untuk tuhan menguatkn lgi niat org2 yg mmperjuankn kbenaran.. make ppim makin kuat disebabkan komen2 sial babi yg x tau x bleh rase ape yg org lain terima ujian.. org lain yg terima ujian tpi kau x diuji lagi tpi kau dah rase diri beriman.. kau x terfikir ke setan yg bgi tau engkau yg bile nampak org lain kene uji rase dri hebat.. nampk org lain x tahan ujian.. kau kne sedar kau tu blum diuji mcm diorg.. maruah mak bapak kau letak mane hah bgi org2 yg komen rase dri dh beriman? sedangkn rasulullah pn org paling tinggi iman die rase diri paling jahat.. mcm tu lh tawadho'.. ni kite org yg dh bape bnyk dose nk rase dri mampu sabar.. sedanngkn x diuji lagi mcm diorg.. kau x terase tertipu ke dengan dri sendri? atau dngn nafsu sendri? .. lain kali cakap kepale babi yg mak kau ajar tu lah klau rase dri bagus sangt.. pukimak lancau korang komen cam sial
    rase dri baik.. hah.. aku mencarot ni jngn korang nk rase dri korang baik sangt mcm kompom syurga.. kne rase dri berdose.. aku pn bnyk dose.. tpi taubatlah.. jngn dh bnyak dose nmpak org lain x tahan ujian pstu rase dri malaikat pulak.. ingat!.. jngn tertipu bro yg sial komen cam babi tu ye..

Leave a Reply