VIRAL !Yusuf Azmi PPIM Mengamuk dengan Umar !



Video yusuf azmi PPIM mengamuk dengan umar,
kes rumah murah sebelum ni.
yang full punya tak jumpa lagi..

p/s :sebelum ni takda sorang yang bangkit buat macam ni boleh la diorang terlepas, memang patut pon ada sorang yang macam brader Yusuf Azmi, kesian dekat makcik pakcik yang habis duit bagi kat diorang ni, sampai ada sorang tu dah meninggal pon anak dia cakap tak dapat jugak apa yang dijanjikan.

source

13 thoughts on “VIRAL !Yusuf Azmi PPIM Mengamuk dengan Umar !

  1. ANAK MALAYA September 27, 2017 at 10:41 pm

    Yg unlike msti umar😂

  2. Qa Ma September 27, 2017 at 10:41 pm

    xyah la kutuk kameraman tu. Dia tu tgh tutup bukti. ko nak ker scammer sampah tu caj yusuf azmi sbb pukul. Biar jer xde bukti.

  3. kazarsado kazar September 27, 2017 at 10:41 pm

    Umar ni mmg penipu!!dia ni byk tipu org dlm jual beli dlm mudah!!

  4. Mohd Aszhar September 27, 2017 at 10:41 pm

    x de kje ape

  5. sayapTerbang : September 27, 2017 at 10:41 pm

    Ak sokong tindakan yang PPIM buat .. Siapa lagi nak menyelesaikan masalah?? Polis?? Lupakan shj lah kalau polis😂,.. bertahun tahun lamanya pun ak rasa xakan selesai .. & mmg patut pun tuan yusuf azmi kicapkan scammer tu .. Hidup nak menipu org jee kann ,ha" skrg rasakan lah .. Tggu giliran dato boy plakk lepas ni .. Dgn jwapan entah hape² yg diberi,. mmg marah lahh" kalau ak pon ak akan marah ..

  6. am mat September 27, 2017 at 10:41 pm

    Org xmelawan bole la

  7. amirulzahin panglima ke 15 September 27, 2017 at 10:41 pm

    Smoge allah lindungi n rahmati yusuf azmi n ppim semalaysia…

  8. hadi mubarak September 27, 2017 at 10:41 pm

    ayat dia buat skit ati ja.. klu aq pn mrah..

  9. Idam Ha September 27, 2017 at 10:41 pm

    cameraman dapat award paling bodoh dlm youtube

  10. Nur Alim Shamsuddin September 27, 2017 at 10:41 pm

    bodoh punya paria

  11. Nash D September 27, 2017 at 10:41 pm

    adeh..aku nk tgk tutorial msk nasi goreng simple,terbabas kesini pulok…

  12. Zal 5710 September 27, 2017 at 10:41 pm

    prank kh ni ape…

  13. jocker hero September 27, 2017 at 10:41 pm

    Xbest ler bro.bg tunjuk lah tgk..si scammer tuh kne hempuk.mlmpau2 skrg scamer online bpe bnyk..

Leave a Reply